Metoder og Process
Metode handler om hvordan vi indsamler viden om kunden, og i sidste ende skaber værdi for virksomheder. Når vi vælger metode tager vi altid udgangspunkt i den enkelte virksomheds særskilte situation og muligheder i forhold til sine kunder.
Metodemæssigt lader vi os ikke begrænse, men anvender både kvalitative og kvantitative metoder, alt efter hvad der passer bedst til situationen. Vi mener principielt at begge metoder kan "frisætte" kunden og kortlægge relevant og værdifuld viden.
I vores tilgang til kundeundersøgelser lægger vi vægt på, at "involvering skaber resultater". En succesfuld process handler om at alle parter involverer sig i processen.
DENNE SIDE ER UNDER OPBYGNING
Metodemæssigt lader vi os ikke begrænse, men anvender både kvalitative og kvantitative metoder, alt efter hvad der passer bedst til situationen. Vi mener principielt at begge metoder kan "frisætte" kunden og kortlægge relevant og værdifuld viden.
I vores tilgang til kundeundersøgelser lægger vi vægt på, at "involvering skaber resultater". En succesfuld process handler om at alle parter involverer sig i processen.
DENNE SIDE ER UNDER OPBYGNING
The more you engage with customers the clearer things become and the easier it is to determine what you should be doing
John Russell, President, Harley Davidson
John Russell, President, Harley Davidson