Mind the Customer
Mind the Customer er en konsulentvirksomhed, der hjælper virksomheder med at måle og forstå kunder. Vi arbejder med kundemålinger, der bringer virksomheder tæt på deres kunder. Mind the Customer er stiftet af Ulrik Bech Holskov, der har mangeårig konsulenterfaring med kunde- og markedsundersøgelser og har løftet opgaver for en række store danske og internationale virksomheder og organisationer. Navnet "Mind the Customer" fortæller, at vi altid skal værne om og passe vores kunder. Navnet refererer også til den britiske undergrundsbane, hvor man ofte mødes med ordene "Mind the Gap", der er en påmindelse om at passe på gabet imellem perronen og undergrundstogene. På samme vis er der også et gab imellem virksomheders forestillinger om deres kunders ønsker og forventninger...og kundernes reelle ønsker og forventninger. Arbejdet med at minimere gabet handler om viden. Det handler om at kende sine kunder, deres passions og pains, og vide hvad der bevæger dem - både til og fra en.
DENNE SIDE ER UNDER OPBYGNING